Powered By Blogger

Κυριακή 12 Απριλίου 2009

my dear Giorgos



Αγαπητέ Γιώργο.

Σου στέλνω αυτή την επιστολή μαζί με κάποιες ερωτήσεις που μου έχουν δημιουργηθεί.
Δεν ξέρω αν έχεις δουλέψει ποτέ στην ζωή σου ως μάνατζερ, απ'οτι θυμάμαι κατι τζαμιά καθάριζες στην Σουηδία κάποτε, οπότε μάλλον αρνητική απάντηση θα μου δώσεις.
Λοιπόν φίλε μου, πρέπει να ξέρεις ότι στα υψηλά επίπεδα της αγοράς είναι σύνηθες φαινόμενο, να μιλάμε μεταξύ μας, τα golden boys, και να ψάχνουμε στελέχη για τις επιχειρήσεις που δουλεύουμε. Και εκεί αν δεν πάμε καλά μας σουτάρουν. Δεν μας λένε “οκέι απέτυχες, κάτσε να ξεκουραστεις,(κοινοβουλευτική ομάδα), και μόλις σε ξαναχρειαστω θα σε βάλω σε άλλο πόστο,(ανασχηματισμός).έτσι είναι Γιώργο μου.”
Και τώρα η δύσκολη ερώτηση.
Ποιους απ τους εμφανιζόμενους στην φωτογραφία θα προσλαμβανες αν είχες επιχείρηση. Και καλα, εσύ μπορεί να θες να τη ρίξεις όξω την δουλειά, εγώ γιατι να πάρω μετοχές ψηφίζοντας σε.
Αν κοιτάξεις προσεκτικά , έχεις μοντέλα, ηθοποιούς, δικηγόρους, γιατρούς, συνδικαλιστές, και πολλούς “αγωνιστές”.
Όλοι αυτοί αγορίνα μου δεν κάνουν για δουλειά. Άσε που τους έχουμε βαρεθεί. Δηλαδή θα πουλήσουμε το ίδιο προιον που η αγορά απέρριψε πριν από 5 χρόνια; Γιώργη θα φάμε ξύλο. Δέν γίνεται αυτό που μου ζητάς.
Βρε αγόρι μου πρώτα πρέπει να φτιάξεις το προφίλ αυτού που ζητάς.
1.ηλικιακά από 35-45
2.μόρφωση τουλάχιστον PhD
3.όρεξη για δημιουργία, πχ ο κ.Παγκαλος,αστον να φτιάξει κανένα καλό κρασάκι.
4.Να μην εξαργυρώνει, πολυτεχνεία, αγώνες και άλλα τετοια.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.
5.Να μην επιζητά την αναγνώριση μέσω της εκλογής του, αλλά μέσω της προσφοράς του.
6.Να σκέφτεται green όχι πράσινα, οικολογικά εννοώ μπούφο, μην γουρλώνεις τα μάτια σου.
7.Να μην έχει εξάρτηση από πολυεθνικές και μεγαλοεκδότες.
8.Να μιλάει 3-4 γλώσσες, και όχι τα ελληνική σαν ξένη γλώσσα.
9.Να σκέφτεται σαν Ελληνας πρώτα και όχι σαν υπάλληλος της ΕΥΡΩΠΗΣ.
10.Να έχει όραμα, ξέρεις κατι τυπάκια, της wwf,greenpeace, γιατρούς χωρίς σύνορα.
11.Να μην φοβάται να πάει στο υπουργείο με το παπάκι.
12.Να μην χρειάζονται ΜΑΤ να τον προστατεύουν απ τους ψηφοφόρους του.
13.Να ξέρει να ακούει.
14.Να είναι ταπεινός (το ειχε πει και ο Κωστάκης αλλά μόνος του το είπε, μόνος του το άκουσε. Χέστηκε η φοράδα στ'αλώνι.)
15.Τελειώνω Γιώργο μου (όχι σαν την Πετρούλα),με το εξής. Να έχει την στόφα ηγέτη και να εμπνέει σεβασμό. Να μην τον απαιτεί λόγω αξιώματος. Μικρούς ηγέτες σε κάθε πόστο θέλουμε.
Και μην αρχίσεις τα, που θα τους βρω, και δεν υπάρχουν. Ψάξε καλά , σίγουρα υπάρχουν!!
Έτσι Ισως σκεφτώ να επενδύσω,(ψηφίσω) στην επιχείρηση σου.

Με εκτίμηση
Kotsos43

ps και managing director και κατοχος PhD και golden boy. Ετσι για να ζηλέψεις μούργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: